Saturday, May 28, 2011

ye ke dok ni????

Assalamualaikum...
Helloo3...udah lama dong enggak berbloggie...kapan bangat dong...
Giler ahhh dah fasih kowt ngomong endon...ni gara2 hari2 duk ngadap cite "CINTA MELODY"....Hahahaha...
Ermmmm...macam2...
Ni nk cite sikit ni...               
"Ye ke Dok Ni??",..haaaaaa..baru je tadi duk cek result masuk IKM yg adik aku punye....
Alhamdulillah dengan suka-sukinye dia BERJAYA...bAGUSSS...aKU pun join la sekaki....
Haaaa..tetiba je....jadi macam ni ha...

Perghhhh...biar bonar...HAPE???? AKU TIADA PERMOHONAN!!??? whats going on bebeh....??
Ni Tak leh jadi...Aku pon buat postmotem dengan sedara mara, mak ayah,atok nenek n kakak abang aku...
Rupe-rupenya memang SAH aku tak pernah pon buat permohonan ni...hahahaha...
Macam mana aku leh lupe ni...Sia2 je wat postmotem...Malu cek naaa....Ape pon aku REDHA....

P/S: cukup2 la perasan..hehehe..lain kali jgn mkn kepala ikan...makan la jus tok guru utk ingatan sepanjang hayat...hehehe..

1 comment:

Noor Adibah Binti A.Latif said...

akak.. huhu. macam mane leh takde ni permohonan tu?? aik..