Monday, May 28, 2012

Kawanku tak bujang lagi...

elllooooo...

ermmm..makin ramai kengkawan aku yg nk bertukar status nie..
Seram nih...hehe..
Bulan ni jer ade berbiji-biji umah orang kenduri kawen...
tapi kawan aku yg kawen bulan ni sorang jek..hahaha...
Pokpa jer lebih...
Tapi serius kot dh ramai yang kawin,,,
KUNA,JIJAH n MOHSIN dah selamat dah diijab kabul...
comin soon my dear bestfren...NIK FATIHAH..
Dusshhhh..aku nie bila lagi...
Omakkkk..kawen kan aku dgn anak raja...
hahahaha...tak nak anak raja gopal okeyh mak..raja lain la pulak..
hehehe..
Ni ha sedikit cebisan gambar curi dr muka buka Kuna n Tihah..
Haha..sori kawan time awok kawen sy masih di bangku pelajaran...
Jadi sy abadikan hari bahagia awok kat belog sy yg famos nie...
heheeh..jangan marah okey...


Kuna n pasangan...selamat dh depa nie...alhamdulillah..
Haaa...yg berdua nie coming soon..9/6..my bestfren Nik Fatihah..  

p/s : Harap2 turn aku lak lepas nie..hak3...gatai...
      : Semoga kalian bahagia dunia akhirat n dapat anak2 yg
         soleh n solehah nt..Aminnn...:)

4 comments:

Noor Adibah Binti A.Latif said...

amboii.. ramai kawan2 akak nak kawen ekk. hehe. akak bile lagi? tak sabaq yeee.. ngeh2

p/s: ibah doakan akak ehh.

Miss Samsuhada said...

hahaha...akak tnggu ank raja...
jadi lambat sikit la..thank u doakan akak..sayang ibah..

Noor Adibah Binti A.Latif said...

haha. ape dia? akak tgu anak raja ehh? anak raja balik dari laut tu kan kan?? ngeh2..

sesama akak.. ibah punn sayang akak sangat.. akak macam akak ibah :'(

Miss Samsuhada said...

Anak raja laut..haha..sape tu...
Terima kasih syg akak...syg ibah juge...