Sunday, February 20, 2011

TEST oh TEST....!!!

HELLUUU....sebuk3...minggu nih memang sebuk..TEST berderet2... Camne aku nak balik ni??
credit to mak ayah: "..Mak Ayah anakmu ini tidak dapat pulang minggu ini..Anakmu perlu berjuang demi maso dopan anakanda.. Doakan anakanda ye..."Dalam sebuk2 study sempat gak aku STADO...hahaha...Dikala orang len sebuk mentelaah aku BERJAYA dengan TIDO aku..hahaha...sebab tu aku pandai kowt...hahaahaa...maaplah terpuji diri sendiri lak...Ape2 pon aku dah " ready" nk gi berjuang ni..hahaha..tak sabo dah ni..kalau leh malam ni gak aku nak jawab soklan2 tuh..hahaha..ok la tym to STUDY...daaa..




Ha..dah mcm list beli barang da...perghhh...TERBAIK la kan minggu nih...

4 comments:

Noor Adibah said...

hahah! akak x yah lah nak poyo ye kat sini.. HAHAH! yesy!! time ibah pulak kaco akak study!! MIAHAHAHAH!
btw, akak sam. GUDLUCK! SAYANG AKAK!

Poksu said...

insyaALLAH su leh jawab dgn tenang, bersemangat dan yakin. hahaha...pasal tido tuh su mmg pandai curi masa. kadang2 dgn sekelip mata je su dh tido...huhuhu. study smart k...cayoookk....

faiz said...

study jgn tak study:)

Miss Samsuhada said...

ye la en.faiz...