Monday, April 18, 2011

5 KEAJAIBAN CINTA..

Hehehehhe...sompat ag den wat entry baru sedangkan bape jam je ag nak g "berperang"....heheheh...takpe2..
selagi ade masa kite gunakan ke arah kebaikan kn..Kali ni nk bagi tahu yg CINTA ni ajaib....Haaaa....nak tahu nape CINTA ni ajaib....lets chekidaut...:)


  1. Kalau kita campak org yg BAHAGIA tengah berCINTA ke laut, kompem org tu akan bawa sekor ikan.. Tapi....cube kita campak org yg FRUST menonggeng putus CINTA ke dalam laut tu...kompem2 la dia tenggelam tak timbul2 dah kan...betol tak???
  1. CINTA dapat ubah pahit jadi manis, debu beralih emas,keruh menjadi bening, sakit jadi sembuh, penjara jadi telaga, derita jadi nikmat dan kemarahan jadi rahmat....[Subhanallah..]
  1. Kekasih terbaik adalah kekasih dimana ketika kita duduk bersama, tanpa ade ucapan sekatapun, dan ketika harus berpisah dengannya, terasa seolah hal tersebut merupakan percakapan paling menyenangkan yg pernah dilakukan bersama. [see...tak cakap ape2 pon dalam hati tetap ade taman..hehehe..]
  1. Mungkin Tuhan menginginkan kita bertemu dan bercinta dgn org yg salah sebelum bertemu dgn org yg tepat...Jadi..bersyukurlah dan berterima kasihlah atas kurniaan macam ni...[bukan senang nk dapat kan..kapelclash2...heheheh..]
  1. Tuhan bagi kita 2 kaki untuk berjalan, 2 tangan utk pegang, 2 telinga utk dengar dan 2 mata utk melihat.Tapi...Tuhan anugerahkan kita 1 hati je...Sepatotnye dua la jugak kn...Haaa....1 lg hati kita kna cari la...Dah ade 2 hati baru la  PERFECT,.....AJAIB kan CINTA NI..
p/s: CINTA ni AJAIB tapi jgn salah gunakan keajaiban cinta tu....renung2kan dan selamat membaca...

6 comments:

Noor Adibah Binti A.Latif said...

sempat eh die.. hahaha!! akak3.. ;))
gud luck yer akak..

Miecyber said...

Amin....

Ikan Patin Temerloh

cekodok jagung said...

ibah>> sempat aje...alhamdulillah sumenye berlari dgn lancar...
miecyber>> Ya Rabbal A'lamin...(sy tlg sambung)...hehehe.

A.k.a G_rah said...

cm tu la bile org dh mabuk cinta..bkn mabuk laut, bkn jg mabuk jln pusing2 eakk....

cekodok jagung said...

akak grah>>> Hamboiii...perli nampak...cis...jaga la...

Anonymous said...

eehh.. isok lee.... org ckp kt ikn yg dlamun cinton jerkk..huhuhu