Tuesday, March 15, 2011

Lappy OH LAPPY..

Salam...Ni nk cite sikit ttg LAPPY kesayangan aku..Hehehe..Lappy aku dah ade baju kat skrin dia...Dia suke aku belikan baju utk dia...Errrrmm..Tapi tak cantik sgt la macam baju owg lainkn...
Almaklumlah baju murah jek...tak sampai sepuluh henggit pon...Tapi menurut rumet kesayangan aku nOOR AdIbAH, AKU NI KEDEKUT GILER.isyh2..tak patot dia melebelkan aku dengan perkataan tu...Buat adikku ADIBAH kakak bukan kudukut tapi "BERJIMAT"....hahahaha...
Aku dah lama terpikir nak blikan baju tu tapi dek kerana kekangan masa jadi tertangguh la niat tu..Tadi pegi round2 Bandaraya Segamat maka terjumpalah baju yg cantik itu..
Maka belilah...Barangan Buatan Malaysia taw..hehehe..Buat LAPPY kesayanganku....jangan risau tiap2 bulan tanter akan tukar baju ye...hehehe...
Ini la baju saye...kedut2 la..Tanter malas gosok...isyhhhh2...
Semart giler kan...Sayang la LAPPY niii...
oklah...tatatititutu....

11 comments:

Aini Amanina said...

Akak ! HAHA ! Tadi memang beli plastik tu utk jdkn baju lappy ke ? HAHA ! c(;

Noor Adibah Binti A.Latif said...

aloh.. akak daa mmg kedek kan??
haha.. tapi takpe.. ibah suke nengok lappy akak.. lappy akak maken sexy tau!.. haha

cekodok jagung said...

a'ah la nina...lappy tu dah nangis2 nak baju..so akak belikan la dia baju..hehehe..cian dia..

cekodok jagung said...

wauuu...jangan tergoda udah la ibah ngn lappy akak tu..jage2 taw..hahaha..

suharzi said...

hahaha....lawak tol lak lappy su ni...lawa cerios lawa gile..hahaha. mcm nak wat hantaran kahwin lak....hahaha. ni mmg gerenti ISO2001111 lalat xdpt nak hingap punye...hahahaha.(dlm hati...alaaa cian ye...huhuhu)

faiz said...

hahah...ni mmg dikatekan kedekut bukan berjimat..

cekodok jagung said...

poksu>> hahahaha..ni kalau bertanding kat grammy awrds kompem menang...hahaha..jangan jeles la ye...tida lagi lalat selepas saya menggunakan "baju" ini(komen pengguna)...hahahaha..

cekodok jagung said...

mr.faiz>> ahahhaha..ni BERJIMAT tahap ayam tahu..kais pagi makan pagi kais petang makan malam...haaa.. kalau awk ni mcm lappy ni bebila masa je sy akn bgthu rahsianye..hehehehe..

Anonymous said...

akak grah..

memang "kedu" betol my sis ni.. kalu nk brjimat pn biar la brtmpt weyhh... xpela.. xde org wat lg kn....

cekodok jagung said...

akak grah >> hehehe..itu yg aku mahukan...cipta sejarah..bukan kedu tapi BERJIMAT la...faham??? hehehe..

Anonymous said...

hurrmmmm... buat2 faham la... BERJIMAT=kedu...